social media
strategie

Hoe breng je jezelf of je merk nou het beste onder de aandacht bij je doelgroep? Ik adviseer en begeleid je met het neerzetten van een IJzersterke social media strategie: hoe steken we social media in? Welke kanalen gebruiken we, hoe gebruiken we die kanalen, welke campagnes zetten we op? Door onze krachten te bundelen ben jij succesvol op social media en worden je volgers ware ambassadeurs van jou of jouw merk.

“Transparency may be the most disruptive and far-reaching innovation to come out of social media.

– Paul Gillin

Wat je kunt verwachten

Vanuit een (reeds ontwikkelde) klantpropositie laat je mij kennis maken met jouw visie, doelen en wensen. Vervolgens vertalen we deze propositie samen naar een effectieve social media strategie. Hierop voortbordurend bedenken we campagnes & uitingen en voeren we deze uit. Er wordt dan ook regelmatig geschakeld tussen strategie, concept en concrete stappen.

Wat je eraan hebt

Door actief na te denken over: “wat is mijn toegevoegde waarde?”, “waarom doe ik dit?” en vooral: “voor wie doe ik dit?” leer je je eigen product of dienst doorgronden en leer je je klanten kennen. Het realiseren van een digitale content strategie en doorvertaling in tactics en dagelijkse operationele plannen is de beginstap om van een klant een actieve ambassadeur (een ‘fan’ van je merk) te maken.

Wat je kunt verwachten

Vanuit een (reeds ontwikkelde) klantpropositie laat je mij kennis maken met jouw visie, doelen en wensen. Vervolgens vertalen we deze propositie samen naar een effectieve social media strategie. Hierop voortbordurend bedenken we campagnes & uitingen en voeren we deze uit. Er wordt dan ook regelmatig geschakeld tussen strategie, concept en concrete stappen.

Wat je eraan hebt

Door actief na te denken over: “wat is mijn toegevoegde waarde?”, “waarom doe ik dit?” en vooral: “voor wie doe ik dit?” leer je je eigen product of dienst doorgronden en leer je je klanten kennen. Het realiseren van een digitale content strategie en doorvertaling in tactics en dagelijkse operationele plannen is de beginstap om van een klant een actieve ambassadeur (een ‘fan’ van je merk) te maken.

Aan de slag met een IJzersterke social media strategie?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Stel je vraag

Heb je een vraag en/of zou je meer informatie willen? Neem gerust contact op met #Joris! Je kunt onderstaand formulier gebruiken of gewoon even klikken op Contact.

X