Strategie

Hoe breng je jezelf, je organisatie of je merk nou het beste onder de aandacht bij je (potentiële) klanten? Als Digital Storyteller adviseer en begeleid ik je met het neerzetten van een IJzersterke strategie: hoe steken we social media in? Welke campagnes zetten we op? Door onze krachten te bundelen wordt niet alleen een succesvol product of dienst neergezet, maar daarnaast ook kennis toegepast om de mogelijkheden van social media kanalen te benutten en zo gebruikers te verleiden naar deze producten of diensten.

“Build something 100 people love, not something 1 million people kind of like.”

– Brian Chesky, cofounder of Airbnb

Wat je kunt verwachten

Vanuit een (reeds ontwikkelde) klantpropositie leer je mij je bedrijf, organisatie én klanten kennen. Vervolgens vetalen we deze propositie samen naar een effectieve strategie. Hierop voortbordurend bedenken we campagnes & uitingen en voeren we deze uit. Er wordt dan ook regelmatig geschakeld tussen strategie, concept en concrete stappen.

Wat je eraan hebt

Door actief na te denken over: “wat is mijn toegevoegde waarde?”, “waarom doe ik dit?” en vooral: “voor wie doe ik dit?” leer je je eigen product of dienst doorgronden en leer je je klanten kennen. Het realiseren van een digitale content strategie en doorvertaling in tactics en dagelijkse operationele plannen is de beginstap om van een klant een actieve ambassadeur (een ‘fan’ van je merk) te maken.

Wat je kunt verwachten

Vanuit een (reeds ontwikkelde) klantpropositie leer je mij je bedrijf, organisatie én klanten kennen. Vervolgens vetalen we deze propositie samen naar een effectieve strategie. Hierop voortbordurend bedenken we campagnes & uitingen en voeren we deze uit. Er wordt dan ook regelmatig geschakeld tussen strategie, concept en concrete stappen.

Wat je eraan hebt

Door actief na te denken over: “wat is mijn toegevoegde waarde?”, “waarom doe ik dit?” en vooral: “voor wie doe ik dit?” leer je je eigen product of dienst doorgronden en leer je je klanten kennen. Het realiseren van een digitale content strategie en doorvertaling in tactics en dagelijkse operationele plannen is de beginstap om van een klant een actieve ambassadeur (een ‘fan’ van je merk) te maken.

Aan de slag met een IJzersterke strategie?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Stel je vraag

Heb je een vraag en/of zou je meer informatie willen? Neem gerust contact op met #Joris! Je kunt onderstaand formulier gebruiken of de Chatfunctie rechts onderin je scherm.

X